۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۰, پنجشنبه

جملات عاشقانه احساسی زیبا

من لوسِ آغوشت شوم
و تو یواشکی
لبانم را مهمان لبانت کنی!
آخ که چه بی صبر شده ام
برای رسیدن به تو 
و لمس زنانگی ات!
☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼
"اشــــــــکهایـــم"
را
"بـــــى صـــــــدا"
دراوج
"ســـــــــکوت"
 مى ریزم
"هـــــــق هــــــق"
بــــراى کسـیـست کــــه
کســـــى رابـــــراى پــــاک
کــــردن اشکـــــهایـــش دارد
☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼
خوش به حالت که منو یادت نیست
خوش به حالت که فراموشت شد
خوش به حالت که از این تاریکی یه ستاره
سهم آغوشت شد
خوش به حالتون با هم خوشحالید
خوش به حالتون با هم خوش بختید
هر جایی که من تنهایی رفتم
خوش به حالتون دوتایی رفتین...
☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼
اگه رفتی اگه تنها موندم
اگه تو خاطره هات جا موندم
نگران من نباش
نوش جونم که همش دلتنگم
نگران من نباش اگه گریه داره این آهنگم
اگه عمرم داره از کف میره
اگه هر شب نفسم میگیره
نگران من نبـــاش

 جملات عاشقانه احساسی زیبا


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دلم بی تو
خزر است
راه به آبهای آزاد ندارد