۱۳۹۴ اردیبهشت ۴, جمعه

جملات و متن های عاشقانه و احساسی زیبا

تولد انسان روشن شدن کبریتی است
و مرگش خاموشی آن!
بنگر در این فاصله چه کردی؟!!
گرما بخشیدی...؟!
یا سوزاندی...؟!!
ܓ✿♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
چه فرقی میکند آن سوی دنیا باشم
یا
فقط چند کوچه آن طرف تر....
پای عشق که در میان باشد
دلتنگی
دمار آدم را در میاورد..........
ܓ✿♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
میـــــدونی بازیچـــــــه یعنــــــی چــی؟
یعنـــــی « عشقت »
از لـــج « عشقش »
با تو بـــــاشه
ܓ✿♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
اینروزها همه آدمها درد دارند
درد پول, درد عشق, درد تنهائی ...
اینروزها چقدر یادمان می رود زندگی کنیم
ܓ✿♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
شب هایم می گذرد
بدون اینکـــه
دلم هوای آغوشت را داشته باشد
آغوشت ارزانی دیگران
من مهمان
پاهای بغل کرده ام هستم
و این آرامشم را حتی
با تو عـــوض نمی کنم
ܓ✿♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
وقتی دو قلب برای یکدیگر بتپند،
هیچ فاصله ای دور نیست،
هیچ زمانی زیاد نیست
و هیچ عشق دیگری نمی تواند آن دو را از هم دور کند!
محکم ترین برهان عشق،اعتماد است
ܓ✿♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
دلم تنگ است این شبها یقین دارم که می دانی
صدای غربت من را از احساسم تو می خوانی 
شدم از درد تنهایی گلی پژمرده و غمگین 
ببار ای ابر پاییزی که دردم را تو می دانی
ܓ✿♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


 جملات و متن های عاشقانه و احساسی زیبا


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دلم بی تو
خزر است
راه به آبهای آزاد ندارد