۱۳۹۴ فروردین ۱۸, سه‌شنبه

جملات و متن های زیبا

دوستي رو از زنبور ياد نگرفتم كه وقتي از گلي
جدا ميشه ميره سراغ گل ديگه
بلكه دوستي رو از ماهي ياد گرفتم
كه وقتي از آب جدا ميشه ميمیره
ღܨܓܨღܨܓܨღܨܓܨღܨܓܨღܨܓܨ
ای رفته ز دل ، رفته ز بر ، رفته ز خاطر
بر من منگر تاب نگاه تو ندارم
بر من منگر زانکه به جز تلخی اندوه
در خاطر از آن چشم سیاه تو ندارم…
ای رفته ز دل ، راست بگو !‌ بهر چه امشب
با خاطره ها آمده ای باز به سویم؟
گر آمده ای از پی آن دلبر دلخواه
من او نیم او مرده و من سایه ی اویم..
ღܨܓܨღܨܓܨღܨܓܨღܨܓܨღܨܓܨ
زندگي دفتري از خاطر هست. يک نفر در شب کم، يک نفر در دل خاک، يک نفر همدم خوشبختي هاست، يک نفر همسفر سختي هاست، چشم تا باز کنيم عمرمان ميگذرد ما همه همسفريم.
ღܨܓܨღܨܓܨღܨܓܨღܨܓܨღܨܓܨ
بالاتر از عشق عادت است 
هیچگاه کسی را که به تو عادت کرده
رها نکن 
ღܨܓܨღܨܓܨღܨܓܨღܨܓܨღܨܓܨ
او منتظر توست
او منتظر آرزوهایت
خنده هایت
گریه هایت
ستاره شمردن هایت و عاشق بودن هایت است

 جملات و متن های زیبا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دلم بی تو
خزر است
راه به آبهای آزاد ندارد